Broadcast
Subscriptions
Log In
X
Twitcast
Google
Login with other ways
By logging in, you are indicating that you have read and agreed to our
Terms of Service.
Create New Account
Sign Up
Live
Premier Live
Ranking
Channel
Popular
KawaVo
Music
Ikebo
Girls
Guys
Game
Recent
Category
Ikebo
Soothing Vo.
General
Uncle
General
Girls atting
...
Suggested
Debut
On Collabo
Premier Live
Studio Streaming
Twitcast Games
With live captions
Streamers on cam.
Guys atting
63
Girls atting
47
Waiting
8
IRL
4
Ikebo
Ikebo
38
Soothing Vo.
66
Energetic Vo.
1
Singing
26
Game
9
Sleep together
6
Kawabo
Kawabo
6
Soothing Vo.
40
Energetic Vo.
4
Princess
2
Singing
12
Game
1
ASMR
1
Sleep together
4
Girls
On Camera
5
College
1
Con-Cafe
8
Radio
1
Singing
4
Music
Acoustic (Guys)
32
Acoustic (Girls)
4
Instrumental
19
Talk
10
Game
Other Games
100
App Games
27
With viewers
1
APEX
27
Splatoon 3
22
VALORANT
17
Minecraft
12
Dead by Daylight
7
Overwat
6
Genshin Impact
6
NTE: Neverness to Everness
5
Monster Strike
5
Characteristic voice
Anime impressions
9
Impressions
1
Mid Vo.
10
Shota Vo.
1
Ikebo girls
3
(Not) Ikebo
6
Deep Vo.
16
General
Auntie
17
Uncle
33
30s (female)
9
30s (male)
6
Guys
6
Ladies
6
Students
4
LGBTQ
7
Moms and dads
7
Girls atting
39
Guys atting
28
Needy (female)
9
Needy (male)
7
Just Chatting
30
Life and cultures
Scripts
2
Singing
12
Driving
7
Dialects (female)
3
Dialects (male)
2
Pets
9
Drawing
14
Handmade
4
Cooking
8
Working
14
AMA
6
Card Games
1
News/Politics
5
Crypto
3
Boys/Girs Groups
2
English OK
1
(Deleted)
Comments (277)
これは終わる流れかなって
シュレリア
2026/05/06 17:36
だから謝って話切ったじゃない
シュレリア
2026/05/06 17:36
顔出し無しでもいいよ 紙とマジックだけ映せばいいよ
海苔の佃煮カブトムシ
2026/05/06 17:36
しずくさんのすっぴんが見れるなんて!ふわっち入れてきます!
匿名コメント#398
2026/05/06 17:36
ふわっちで6人でカメラ通話でやるよ 金曜日やね 14時15分開始
海苔の佃煮カブトムシ
2026/05/06 17:36
話したくないんだろうなぁとは思ったけど怒ってるとは思わなかったかな
しずくさんいつもそんな感じだし
シュレリア
2026/05/06 17:36
9日にふわっちでクイズ大会やるんだけど参加できる? ゲスコラなんだけど
海苔の佃煮カブトムシ
2026/05/06 17:35
どもどもー
海苔の佃煮カブトムシ
2026/05/06 17:35
求めてる答えと違うのが返って来たら爆ギレされる
これが世界
シュレリア
2026/05/06 17:34
私頭痛い低気圧かもって言われた時に薬飲めばは禁句だってユーチューブでみた そんなんわかってるんだよって女性キレてた
忠臣
2026/05/06 17:33
誰かがこれは儲けるぞぉってなったんだよ
シュレリア
2026/05/06 17:33
それを商売にしちゃってるから
シュレリア
2026/05/06 17:33
w
ᵏ⁴ʸ⁰
2026/05/06 17:32
多分
慰めて欲しかったんじゃない?
シュレリア
2026/05/06 17:31
精神薬って勉強したけどリスペリドンとかセロクエルとかクロルプロマジンとか
忠臣
2026/05/06 17:31
薬飲みたくない…って言ってる人にじゃあ飲まなければいいじゃんって言ってバチギレされた事なら何度かある
シュレリア
2026/05/06 17:30
なんかいっぱい買ってプレゼントする人ってイメージあった
シュレリア
2026/05/06 17:29
ボイスパーカッションの人かなぁ
忠臣
2026/05/06 17:28
なんかよく見るけど色々やっててよくわからんよね
シュレリア
2026/05/06 17:28
ヒカキンって何する人なの?
シュレリア
2026/05/06 17:28
1
2
3
4
5
…
19
しずくさんいつもそんな感じだし
これが世界
慰めて欲しかったんじゃない?